Pagina's

donderdag 24 september 2015

Vervolg Texel

Er heeft nog een ander blogje tussengezeten, maar dan nu een klein vervolg van Texel.
Wij, vriendin Pieta en ik, (mannen bleven buiten) zijn in de mooie winkel van
 "De Witte Engel" geweest.
Ik heb voor jullie een aantal foto's mogen maken.
 
 
  
 
De Witte Engel in miniatuur. 
 
 
de wolhoek
 
 

 Wanden vol met moois.
 

 een zomerse zonnebloem met bij.
 
 
Heel veel quiltstoffen  mooi op kleur.
 
 
De hoek met viltpakketten
 

 
Een heel mooi wandkleed van vilt waar ik helemaal verliefd op ben.
 
 
 Dus mocht je op Texel komen ga dan deze mooie winkel in Den Burg eens
bezoeken het is echt de moeite waard.

Fijn weekend en super bedankt voor de leuke reacties.

Liefs Mirjam
 

4 opmerkingen:

  1. We willen nog wel eens naar Texel gaan, mijn man en ik, dus dan moet ik daar zeker eens binnenspringen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winkel! Zomaar een creatief paradijs op een mooi eiland.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat mooi daar moest ik ook maar eens een kijkje gaan nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie ruime winkel! En het lijkt wel alsof ze behoorlijk gesorteerd zijn... Dat die mannen toch buiten bleven staan... onbegrijpelijk hoor...:)

    BeantwoordenVerwijderen