Pagina's

zaterdag 28 november 2015

Advent

Tja en dan komt ineens de eerste adventzondag eraan. Ook daar ben ik dan mee bezig.
Vorige week al de adventkalender neergezet bij de zwarte Pieten.
 
 

 
 
Nu een adventstuk gemaakt voor op tafel.
Zo gaan we al weer aardig naar de kerst toe.
 
 
Verder ben ik een sjaal aan het haken, nadat ik het een paar keer heb
uitgehaald zitten er nu 2 bollen in. het wordt een lekkere brede sjaal die ik
ook lekker om me heen kan slaan.
 
 
Fijn weekend, Mirjam
 

5 opmerkingen:

  1. Mooie steek gebruik je!
    Ja, het schiet al weer op met het jaar, wat gaat het snel, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer gezellig uit. Het gaat nu heel snel richting de kerst,overal zijn al weer kerst spulletjes. Heel goed Weekend. Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke combinatie van Sint, Advent en kerst :-)
    Je sjaal ziet er nú al mooi uit, veel plezier bij het verder haken.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja schiet lekker op zo mooi wordt je sjaal !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie adventskalender heb je!
    Je sjaal wordt wel heel mooi!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen