Pagina's

dinsdag 13 september 2016

Vakantie deel 2


Vervolg van Berlijn vakantie
 

Donderdag een bezoek aan de televisietoren gebracht.


Helaas was het wat heiig en konden we niet heel ver kijken.


Donderdag, Het voormalig vliegveld Berlin-Tempelhof is nu  een hele grote speelplaats en wordt gebruikt door wandelaars, fietsers, skeelers enz. Het was er nu rustig maar schijnt in de weekenden erg druk te worden bezocht.



Vanuit de bus genomen, op weg naar het techniekmuseum.


Een heel groot weefgetouw waar allerlei band werd geweven.



De goudsmederij



Een kaardenmolen


Vilten hoedjes en een gebreide jurk



 Borduurwerk 3 tegelijk.



Zaterdag een bezoek gebracht aan Knit Knit.


Hier hebben Carin, Pieta en ik nog wat garen gekocht.



Dank je wel voor de foto Ton.

 
De Synagoge

 
met een prachtige deur.
 

detail


Op het terras waar we hebben gegeten kwam een leuk licht potje te staan
toen het donker werd.


 Tja ,dat moesten we wel even ontleden hoe het was gemaakt.


 
Tijdens het wachten op  en in de trein zijn wij aan het breien en haken geslagen.
Heel gezellig zo.
 
 
Dit is mijn resultaat van de muizen die ik heb gehaakt, 3 lijfjes waren al klaar en moesten alleen nog staarten krijgen.

 

De laatste week nog genoten van een midweek Lommerbergen met kinderen en kleinzoon.
Deze laatste week heb ik 1 muis gehaakt en 3 lapjes voor het wereldrecord.
Ik had de middenstukken al klaar, zodat ik maar 1 kleur hoefde meenemen naar Berlijn, maar de muizen hebben gewonnen.

Liefs Mirjam 

3 opmerkingen:

  1. Mooi, je vakantiefoto's! Jullie hebben veel gezien en gedaan!
    En wat heb je alweer veel muizen (bijna) klaar!
    Ik ben ook weer bezig met die grootste deken, donderdag ga ik weer naar de bieb in Sneek voor een Haak-maar-aan-middag.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's ziet er mooi uit en alweer muizen klaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fijne vakantie had je, met veel mooie foto's en herinneringen om te bewaren. Je hebt je best weer gedaan met de muizen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen