Pagina's

woensdag 12 oktober 2016

Ossenmarkt 2016

Tja het zit er weer op, ossenmarkt 2016.
Deze keer heel bijzonder want ik stond in de kraam van zusjelief met Moes.
Albèrtje gaf een demonstratie wolspinnen samen met Ina.
Elk jaar loop ik de hele ossenmarkt rond van hot naar her om overal foto's 
van te maken maar dat zat er dit jaar niet in.
Dus een hele andere dag dan andere jaren. Op facebook van voclokaal staat een filmpje voor een klein impressie. 



Ik heb een ander rustig /druk dagje gehad, want ook bij de kraam was het best druk. 



Ik heb vooral Muis Jantje onder de aandacht proberen te brengen.


Ina en Albèrtje



Ook broer en schoonzus kwamen even langs, dus een familie foto gemaakt
(dank je wel Lia) 


Deze muizen gaan naar iemand waarvan de handen heel erg verkrampt zijn.


Deze muis gaat ook op reis om iemand blij te maken.





Al met al een hele gezellige dag, al was het een beetje koud al had moes 
het niet koud zoals ze zei.
Dank je wel zus dat ik met je mee mocht.

Een warme groet, Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, mooie foto's ook. Dat was een geslaagde dag. En ja, het wordt nu toch echt kouder, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige markt en echt helemaal zo jullie ding!
    Je blog is ook in herfst sferen, zie ik...

    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen