Pagina's

vrijdag 9 december 2016

Nieuwe sokken

Zo nu maar eens sokken voor mezelf opgezet.
Die kan ik best gebruiken 
 


Deze hak ziet er dus niet goed uit, iets verkeerd gedaan, even overnieuw
(en dan goed lezen) dan komt het helemaal goed.
 
 
Dit garen is heerlijk om te breien en het ziet er zo mooi uit, ik wordt er helemaal blij van.
Zoals je ziet zitten er meerdere kleuren blauw en groen in.


De linker sok heeft een lange tuut  bij de teen
Ik heb een beetje veel verschil in mijn voeten maar na een paar keer dragen is
die tuut weer weg hoor.
Misschien moet ik volgende keer de ene sok maar iets korter maken.
 
Fijn warm weekend, Mirjam


3 opmerkingen:

  1. ja geen gelijke voeten dan ook geen gelijke sokken ben je nog eeerder klaar :) maar ze zijn leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en kleurige sokken! En slim dat je ze gelijk hebt opgebreid. Veel warmteplezier met deze sokken gewenst...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fleurige sokken en meteen warme voetjes de hele winter lang!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen