Pagina's

vrijdag 10 maart 2017

Heerlijk gefietst

Vrijdagmiddag een lekker zonnetje en ik kreeg een heerlijk lente gevoel. 
Daarom maar eens een fietstochtje gemaakt, niet ver, maar even naar Nulde. 
Onderweg zag ik al speenkruid bloeien (geen foto) oh wat heerlijk die zon.


Bij Nulde zitten veel vogels en dat is zo genieten. 



en zwanen 



Wat een prachtige dieren zijn het.



Een kindje is lekker aan het spelen, zand en water, altijd leuk om naar te kijken. 
Ik heb een heerlijke middag gehad.
Ik wens jullie een fijn weekend en volgens mij wordt het heerlijk weer. 

Liefs Mirjam.


4 opmerkingen:

  1. Fijn hé dat het lente wordt!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schreef net al aan Conny (Conny's quilts) dat wij ook zo graag fietsen. Heerlijk, dat het weer daar voor weer aangenamer wordt.mmooie watervogel vind ik altijd de fuut. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's, heerlijk weertje nu om dit te doen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar was het weer wel naar ben er pas ook nog geweest

    BeantwoordenVerwijderen