Pagina's

maandag 24 september 2018

Handwerkje

Even een simpel haakwerkje voor tussendoor. Niet bij nadenken en gauw klaar.
Ik zag ergens een oproep op facebook.
Wat is het?
Lapjes haken om ouderwetse slingers te maken.
 

Ik heb nog restjes katoen genoeg dus die kunnen mooi verwerkt worden.


 
En zo moet de slinger er uit komen te zien ( nu met spelden aan elkaar voor de foto).
De draad hoeft niet weggewerkt te worden, dat wordt gedaan nadat ze aan
elkaar zijn genaaid.
De eerste lapjes heb ik opgestuurd en ik doe zo af en toe wat haken aan dit project.
 
Verder heb ik tel patronen wat ik niet kan doen met iemand om me heen of bij de tv, daarover later meer.
Dus is het lapjes project welkom.
 
Fijne week, Mirjam
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Leuk! En inderdaad een super project om van restjes af te komen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker niet bij nadenken en nog mooi ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, gehaakte slingers, makkelijk werkje dus lekker relaxt, de restjes worden gebruikt en een vrolijke slinger als beloning.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig om deze eenvoudige slinger te gaan haken.

    BeantwoordenVerwijderen