Pagina's

woensdag 24 april 2019

Koningsdag is Oranje

Koningsdag dat is oranje.
Ik heb 1e paasdag bedacht dat ik nog iets wilde maken voor Koningsdag.
Maar wat …. (kort dag) … totdat ik op fb een hele leuke simpele Paasslinger
tegen kwam in mooie lichte voorjaarskleurtjes. Geen idee meer waar ik het zag.
 

 
En aangezien dat ook met oranje rood wit en blauw kan … gelukkig had ik 3 kleuren in huis en dus kon ik meteen aan de slag.
De oranje kleur moest ik dinsdag nog halen in de winkel.
Maar ik heb ze mini gemaakt zodat ze onder het schilderij kunnen hangen.
Zo was het ook heel snel klaar
 
 
Ik ben er tevreden over en vind het heel leuk hangen.
 
 
Natuurlijk is de oranje hartjes slinger van Knutselpret er ook bij.  
 
 
De kabouters zijn er ook weer bij en klauteren gezellig op een stuk boomstam.
Heel gezellig zo.
 
Ik wens jullie een fijne Koningsdag.
Mirjam





4 opmerkingen: