Pagina's

maandag 27 januari 2020

Kussen

Nou ben ik met het kussen begonnen en het valt me tegen. Pfff.
Nou tegen …. het zijn / is de kleur(en) die me tegen vallen.


Maar niet getreurd ….


Ik ben opnieuw begonnen en deze combinatie lijkt me beter.


Zo moet het uiteindelijk gaan worden.
En dan op onze breimorgen zegt Ida
"je bent er vast wel al, maar je moet het kussen er anders op leggen".


Ik had het er recht op liggen vandaar dat ik dacht nog
 een heel eind te moeten.


Kijk kussen er schuin opleggen en dicht maken 



Klaar. Leuk project om te doen. 
Nu weer op naar het volgende alhoewel … er staan ook nog sokken op de naalden.
Er is nog genoeg te doen.

Lieve groet, Mirjam


.

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk he onze hobby,s.
    Ja dit kussen is erg leuk geworden, heel apart zo zeg............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah heel leuk geworden ik snapte het even niet afgelopen week maar je hebt het alweer klaar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleurencombinaties zijn heel bepalend en die moeten wel goed voelen....opnieuw beginnen is een verstandige keus geweest👍🏼.
    Wat is het een mooi kussen geworden met die diagonale lijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé, zo kun je dus ook een cadeautje inpakken, dan kun je met een kleiner papiertje toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kussen geworden Mirjam, ook die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil is dat... één kleurtje minder! Het is nu veel rustiger geworden. Leuk idee om een granny zo schuin te gebruiken voor een kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. As reported by Stanford Medical, It's indeed the ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh on average 19 KG less than us.

    (Just so you know, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", not "what"...

    TAP on this link to see if this brief questionnaire can help you find out your real weight loss possibilities

    BeantwoordenVerwijderen