Pagina's

maandag 20 april 2020

Vlaggen vervolg

Vlaggen voor Putten herdenkt 75 jaar.

Een actie in samenwerking met Creatief de handwerkzaak in Putten.
Ik had er al eerder over verteld. 



In granny steek



maar zo kan het ook, stokje en 1 losse ertussen.





Deze zijn zover en worden ingeleverd.



Deze moet 163 cm worden, de grootste die ik heb gemaakt.


En dit zijn de laatsten. Leuk om te doen maar ben er nu wel klaar mee.
 Alle vlaggen heb ik ingeleverd, in totaal 11 vlaggen gemaakt.
Afgelopen vrijdag en zaterdag zijn ze opgehangen in het centrum van Putten.



 Bij deze foto is de achterste rechter boomvlag van mijn hand.


Voor de 1e 2 bomen heb ik ze ook gehaakt.


Deze heb ik voor mijn moeder in de straat gemaakt.
Ze kan nu op 3 versierde bomen uitkijken vanuit haar stoel, geniet ze ook mee.


Het staat meteen heel vrolijk in deze rare en rustige tijd.
Lastig maar we gaan door.
Vol houden en toch genieten,

Liefs Mirjam



8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en feestelijk gezicht Mirjam! Een originele manier om de bevrijding te vieren. Lief dat je je moeder ook laat meegenieten op deze manier 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ze vrijdagavond al hangen toen we even naar dorp liepen! Wat een leuk gezicht! En wat een werk... Toch iets positiefs in deze verwarrende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er veel gehaakt! En dan die grootste... Tjonge, wat een klus zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig en wat Elizabeth schrijft, wat heb je veel gehaakt, maar het resultaat mag er zijn. Erg feestelijk en ook leuk dat ze bij je moeder in de straat hangen, want het blijven rare tijden zo toch ook iets positiefs :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuk idee en wat heb je er veel gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze zien hangen, en staat heel gezellig in dorp. Leuk initiatief.


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker leuk heb ze vanmorgen bij ma gezien staat heel vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen