Pagina's

dinsdag 12 mei 2020

Nieuwe bewoners?

Ja hoor. En zo zijn er ineens 2 pimpelmezen die van de één naar het
 andere nestkastje vliegen.
Zouden ze niet kunnen kiezen welke ze moeten hebben?



Nou maar eens kijken 



Hallo ik ben binnen, zie je me wel?


en daar komt nummer 2, past het wel? 



Nou dat lukt wel hoor.

Inmiddels een paar weken verder zijn ze steeds aan het heen en weer vliegen. 
Er zitten een paar jongen in. Mijn zwager (man van Albèrtje) heeft even gekeken.
De foto is een beetje mislukt.



Hoeveel het zijn kon ik niet zien.
Nu afwachten wanneer ze uitvliegen en of ik dat dan ook zie.

Fijne dag Mirjam


11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi pimpelmezenpaar in die nestkastjes. En wat leuk die foto van die jongen. En ja nu maar hopen op op een moment van uitvliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om de gevleugelde buurtjes zo te kunnen volgen. Zoals gewoonlijk heb je er wéér prachtige foto's van kunnen maken, het is iedere keer weer genieten om daar naar te kijken. En misschien is de foto van het babyvogeltje niet helemaal naar je zin, het geeft toch een mooi beeld. Ik vraag me alleen af hoe jullie dat gedaan hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Mirjam, je hebt bewoners in je tuin. Aan welke muurzijde heb je de kastjes geplaatst? Zodat de vogeltjes er graag komen???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, dat is wel heel leuk! Er zijn ook meesjes die net doen alsof (zoals bij ons) en dan is de teleurstelling wel groot. Geweldig dat ze een nestje met jongen hebben!
    Maar hoe heb je toch van die kleine afstand foto's kunnen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk dat je pimpelmezen hebt, de foto is misschien niet scherp, maar ik zie toch wel een paar vogeltjes :)
    Ja, daar kan ik ook lang naar kijken, echt genieten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi nestje hier ook een besthe :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin wish you deign to visit my website, thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om dit van dichtbij gade te kunnen slaan.

    BeantwoordenVerwijderen