Pagina's

dinsdag 14 juli 2020

natuur

Dank jullie voor de reacties op mijn blog.
Op de vraag van de vogelkast in mijn vorige blog kreeg ik antwoord van Willy dat 
het een kast voor steenuilen is, ze had het op haar eigen blog opgezocht. 
Dank je wel Willy. ( De tante van Tjorven )


Vrijdag, donkere wolken boven Putten maar de regen ging langs ons heen.
Ik geniet wel van zo'n lucht, al zie ik liever de blauwe met zon.


Hazepootjes (wat zijn ze zacht) gevonden tijdens een rondje lopen en gezien 
bij Albèrtje en rode klaver.


Deze paarse bloemen staan volgens Albèrtje altijd bij de hazepootjes.


Lavendel in de tuin en het gonst van de bijen. volgens mij zijn er steeds meer. 
De bloemen liggen op de grond, ze zijn zo vreemd gegroeid dit jaar.


Gister weer een rondje gefietst over de dijk naar Nijkerk en binnendoor weer terug.



Helemaal links het stoomgemaal van Putten.


Deze reiger op zoek naar wat lekkers.




Bermbloemen die langs de dijk groeien, al waren er nog veel meer soorten te zien. 
Zo mooi, ik kan hier zo van genieten.

Fijne week en geniet van al het moois.

Mirjam


5 opmerkingen:

  1. Nu maar hopen dat je een keer steenuilen ziet. Die lucht is bijna zwart en ziet er onheilspellend uit. Mooie foto's van de fietstocht. Hazepootjes klinkt zo leuk, ze zien er ook mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt zo genieten he in de natuur van alles wat er groeit en bloeit............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja mooi hè, lekker struinen als je onderweg bent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hè die natuur, echt genieten dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je weet het moois wel te vinden, Mirjam!
    Prachtige foto van die donkere lucht...

    BeantwoordenVerwijderen