Pagina's

woensdag 12 augustus 2020

Spiraalschelp

 Ze komen zo vaak langs op facebook, de spiraal schelpen. 

Dat wil ik wel eens proberen.

Hm. zoiets is het wel maar komt niet uit.


Opnieuw dan maar, nu met oranje.


Nee er klopt geen hout van. 
De video uitleg erbij maar ook dan lukt het nog niet.
Na een aantal keer opnieuw beginnen ....... ja in eens is het er.




Ja dit is 'm dan zoals die ongeveer zou moeten  zijn. 
De kettinglossen aan het eind zou nog strakker moeten maar
 helaas lukt me dat niet.
  

Ik ben best tevreden. 

Misschien dat ik het nog door de stijfsel moet halen zodat die nog meer gaat bollen.

Het patroon en video op you tube had ik van Creatief met haken.


en zo past die best op mijn zomertafel.

Een warme groet Mirjam




6 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi geworden en past inderdaad perfect op je zomertafel! Leuk om de schelp nu bij jou te mogen bewonderen nadat ik hem eerder bij 'onbekenden' op internet zag langskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n gehaakte schelp. Past goed bij de echte schelpen en de zomertafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap werk die schelp, en zo zie je maar de volhouder wint

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De aanhouder wint! Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar zag hem ook al hier en daar langs komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha ik heb al meer stoeiverhalen gelezen :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch geluk! De aanhouder wint! En de spiraalschelp past perfect bij je zomerverzameling!

    BeantwoordenVerwijderen