Pagina's

zaterdag 12 december 2020

Lang geleden

 Zo dat is lang geleden dat ik wat heb gepost.

Vanaf half september is het een beetje hectische tijd geweest.

Heel veel is er niet uit mijn handen gekomen afgelopen tijd.

Ik had nergens geen zin in.

 Ik zag eind augustus een oproep op facebook van Pera & Pasha, zij vroegen om groene granny's voor .... een geheim project.

Net voordat mijn moeder is overleden had ik groene granny's gehaakt en opgestuurd.

Inmiddels weet ik waar het voor was/is.
De grootste gehaakte kerstboom van Nederland staat in Pijnacker.


Hoe leuk is dat. Ik vond het zo bijzonder toen ik het zag.
Wat een mooi project en voor een goed doel, de voedselbanken.

Nu begint het weer goed te komen.
Heb ook wel weer zin om wat te doen.
Wens jullie een goed weekend. 
Tot de volgende keer.

Liefs Mirjam







3 opmerkingen:

  1. Heel begrijpelijk dat je geen zin in bloggen had. Een moeder verliezen doet zo veel pijn.....
    Fijn dat je nu weer een blogje hebt gemaakt. Wat geweldig dat je vierkantjes onderdeel zijn van die prachtige kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht.. toch maar eens even kijken bij Mirjam... had ik toch helemaal je bericht gemist!
    Het is niet niks een moeder verliezen en rouwen kost energie. Je kunt niet alle ballen hoog houden en het is wijs om even een stapje terug te doen.
    Maar na verloop van tijd ga je toch de contacten missen, en pak je het bloggen weer op.
    20 granny squares heb je gehaakt! Oh, spannend zo'n geheim project... Maar wat leuk om te zien waar het voor gebruikt is. Uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha en nu zoeken naar de eigen lapjes :))))

    BeantwoordenVerwijderen