Pagina's

dinsdag 12 januari 2021

Popje

 Oeps ineens mijn bericht helemaal weg .... grrr


Nou daar ga ik maar weer opnieuw. 

Kleinzoon was te logeren en een uur voordat hij naar huis ging,  vroeg hij of ik

 een popje wilde maken.

Een leuk popje gemaakt voor kleinzoon Dimitri. 


Helaas vond hij het niet mooi. De lipjes moesten niet rood.

Nou dan maar een nieuwe maken zonder lipjes. 



Ja zo is het goed Oma. Hij blij en ik blij.

Heb er alleen geen foto meer van gemaakt.

Nu moet er nog 1 gemaakt worden voor zijn vriendje. 

Gelukkig zijn ze gemakkelijk te maken.


Liefs Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Ja blogger in de nieuwe versie doet soms wat raar heb ik ook last van.
    Ha ha en nu een popje op bestelling leuk hoor maar ik denk dat dat nog een vervolg krijgt Marnick zal ook nog wel bij je aan de bel trekken😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat klopt maar is inmiddels klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, leuk, zo'n kleinzoon die precies weet wat hij wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, heb je dat in een uur gemaakt? Hij is wel kritisch hoor over die lipjes... Als het nu maassteekjes waren geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig en zo snel gemaakt. Doe het je niet na.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen