Pagina's

vrijdag 6 augustus 2021

Stenen schilderen

 Het stenen vinden en zelf schilderen is echt leuk werk. 

Ook al kan ik niet tekenen (vond het ook nooit leuk om te doen) ..... 

heb ik wel een leuk resultaat vind ik zelf.

Overal zie je veel voorbeelden en facebook pagina's. O.a. Kei Tof en Happy stones.

Ook lokale pagina's zijn er in overvloed.


Het is echt leuk om te doen.


Kleinzoon Dimitri vind het ook leuk, Dit zijn zijn eerste stenen, maar hij 

heeft weinig geduld, zeker als er iets moet drogen.

Ach zo erg is het niet als hij het maar leuk vind. 


Liefs Mirjam



6 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze en Dimitri geeft goed zn best gedaan kei gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik let nu tijdens het fietsen en wandelen ook meer op of ik een steen zie. Misschien vind ik wel een steen van jou of je kleinzoon, als hij ze tenminste missen wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stenen Mirjam! Door het formaat is het juist goed dat tekeningen niet teveel gedetailleerd zijn of te precies.
    Ook de stenen van Dimitri zien er leuk uit. Het was vast heel gezellig om samen bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan! Gewoon iets natekenen, daar is niks mis mee.. en dan komt het vanzelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn leuk geworden, ook van dimitri.
    En nu moet ik goed opletten of ik ze vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker leuke resultaten. Ik heb er laatst eentje gemaakt maar jammer genoeg nog nooit eentje gevonden. Wie weet komt dat nog.

    BeantwoordenVerwijderen