Pagina's

dinsdag 28 december 2021

De laatste sokken

De laatste sokken zijn al een paar weken af .


 Mooie verrassing hoe dit garen ook weer uit gaat pakken.


Oeps en dan ben je bij de teen  aan het minderen ..... 

met zo'n klein beetje garen. 

Maar gelukkig kan zuslief me helpen met een beetje donker blauw.


Nou prima toch.


en dan zijn ze klaar. 

Inmiddels weet ik ook de oorzaak van het tekort komen.

Dit garen is voor kids en er zit daardoor een flink aantal

 minder meters op deze bol.

Ik kwam er achter bij het vergelijken van etiketten.

Volgende keer beter opletten dus.

Ik vind ze weer mooi geworden.


Ik wens jullie allemaal een hele mooie jaarwisseling toe.


En een warme groet, Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Het zijn mooie sokken geworden, de kleuren zijn geschikt voor kleine én grote kinderen.
    Het woord Kids Colour op de wikkel zou mij ook niet laten denken aan minder garenlengte. Gelukkig heb je een zus met restjes 🙂.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn ze geworden en samen worden we heel creatief om zulke dingetjes op te lossen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Mirjam, met dank aan Albértje. Voor de kleur van de teen. Staat prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooi setje geworden. En zo is het toch prima opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen