Pagina's

maandag 7 maart 2022

Stenen

Vorige week een paar stenen gemaakt en weggelegd.


 Ik ben geen grote schilder maar toch ... de duif op de grote steen heb ik overgenomen 

van het ornament uit de vorige blog.

Redelijk gelukt. Helaas zijn de zwarte letters wat uitgelopen.

Toch maar weggelegd in de hoop dat er een beetje Vrede mag komen.

Dit is mijn 1e blogje op een nieuwe computer (apple) en vind het allemaal een 

beetje vreemd werken en moet er een beetje vertrouwd mee worden.

Een warme groet Mirjam 

4 opmerkingen:

  1. Niet zo bescheiden hoor, Mirjam. Je stenen zijn prachtig en die met de duif is uitstekend gelukt!
    Ik vind het nog steeds een heel leuk iets, die beschilderde stenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed gelukt hoor !! ik zal ze eens zoeken :))))) Fijn een nieuwe pc altijd ff spannend of het weer allemaal lukt maar komt vast goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je nog steeds stenen beschilderd en 'weggeeft'. Wow, de duif doet het heel goed goed op de steen; in deze tijd wordt hij vast nóg meer gewaardeerd dan anders.
    Sterkte met de nieuwe computer; het is altijd weer wennen en er gaat een hoop tijd in zitten...Maar straks weet je gelukkig niet beter ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden hoor die stenen, dat word zoeken

    BeantwoordenVerwijderen