Pagina's

vrijdag 17 juni 2022

Troost beertje


Nadat de vorige beertjes naar Troostdekentjes zijn gegaan, kon ik weer

aan de slag om een nieuwe te maken. 

Het haken gaat zo snel maar het in elkaar zetten en borduren duurt wat langer.

Ik vind het borduren maar niks, al heb ik dat van meerdere mensen al gehoord.

Niet zeuren, gewoon doorgaan.



Nu het geheel klaar is, zie ik dat ik het hoofd in een hele andere kleur heb 

gehaakt dan de handen en de voeten. 

Dit is dus vast een hele bijzondere beer.

Gauw weer verder haken (voor zover dat kan met de warmte).


Lieve groet Mirjam


3 opmerkingen:

  1. Niks mis met je beertje hoor... Je kunt ook denken dat hij wantjes en sokjes aan heeft. Of met z'n snuit uit de zon is gebleven...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk hoor je beertje, en maakt echt niet uit dat verschil .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal de kinderen niet gauw opvallen, leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen