Pagina's

dinsdag 5 juli 2022

Kringloop

 Er is vrijdag een nieuwe kringloopwinkel geopend, nou ja .... niet nieuw maar ze 

zijn verhuist naar een groter pand.

Wat een mooie grote winkel is het geworden. Nu alles beneden.

Met zuslief ben ik er een kijkje gaan nemen. 

We hebben niets nodig ..... maar toch, we kunnen het niet laten iets mee te nemen.

Een puzzel voor Marnick.

Dus de kleinere puzzels kunnen terug naar de kringloopwinkel, 

ruimt het weer op.

Voor Dimitri 2 leesboeken

Voor mijzelf ook nog een restantje blauw garen.

Mooi kleurtje. 

Ik heb ervan genoten en zal er vast wel vaker binnen komen lopen.

Alles voor het goede doel van "Woord en Daad".


Een warme groet, Mirjam.



3 opmerkingen:

  1. Ja hoor, je komt altijd wel iets tegen wat je goed kunt gebruiken. Ik vind het heerlijk om te kringlopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, even rondkijken bij een kringloop. Soms hoef je echt niks en ook dat is goed. En als je wel wat leuks ziet, dan is 't extra fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk gaan we dan weer samen?? Uh....dat blauwe bolletje heb ik bij jou gemist. Zal je beter in de gaten houden. Ik ga gewoon 2x 1x neg jou 1x met Risanka 😅😅😅

    BeantwoordenVerwijderen