Pagina's

dinsdag 16 augustus 2022

Vakantietijd

 Ik zit in de vakantie modes. Er komt niet heel veel uit mijn handen.

Afgelopen week vond ik een een leuk vakantie werkje, heel simpel 

maar leuk om te maken.

Het patroon stond op hookedbyrobin you tube en moest er even voor gaan zitten, 

maar het is gelukt. Wel in het engels maar vooruit. 

Ze zijn om in het "wild" neer te hangen en iemand blij te maken heb ik begrepen.

Er kan ook een leuk zinnetje bij (engels). 

Zoals: Ik ben een kleine zorgen worm

Speciaal voor jou gemaakt.

Of: 

Ik ben niet verloren, ik ben juist alleen,

.Als je me leuk vind, neem me dan mee naar huis.


Leuk om te doen en snel klaar en niet bij nadenken.

Er zijn al een paar opgehangen inmiddels.


Ik wens jullie nog een fijne vakantietijd toe.

Mirjam.

4 opmerkingen: