Pagina's

dinsdag 23 mei 2023

Loopronde

 Weer een vroege loopronde en wat is dat genieten.

Avond koekoeksbloem

Hoe deze gele heet weet ik niet maar ... gele morgenster kom ik op. 


Klaprozen en korenbloemen blijven mooi. 

De klaprozen hoorde je open klappen.


Lange ossentong

Deze groene stuik vond ik mooi blad hebben. 

Wie weet de naam ervan? Stond gewoon in een tuin.


Genieten jullie ook zo van de natuur?

Ik ga het liefste 's morgens vroeg mijn rondje lopen, als ik niet ga zwemmen 

of naar de sportschool ga.


Fijne week, Mirjam


4 opmerkingen:

  1. Het is nu zeker heel mooi langs de kant van de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik heb nog geen klaprozen gezien, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie frisse kleurtjes met de bloemen tussen het gras. Vanuit de auto zag ik klaprozen, nog niet op de fiets of wandelend. Het blad lijkt op laurier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooie bloemen, wat hou ik er van.

    BeantwoordenVerwijderen