Pagina's

dinsdag 11 juli 2023

Deken en spoedklusje

 Bijna is mijn deken klaar maar moet het nog aan elkaar haken.


Ik ben begonnen met uitproberen hoe het aan elkaar te haken.

Maar toen stuurde zuslief een voorbeeldje.

Kunnen we dit nog maken voor het oogstfeest bij de Mariahoeve?

We hebben nog 3 weken. Oh tuurlijk, ik laat gewoon de deken liggen.

Dus het voorbeeldje maar eens goed bekeken en begonnen 

met kleine 4 kantjes te haken.

Eerst maar eens proefdraaien. 

De rechter heeft wel grote gaten en dat is niet de bedoeling.

Over een paar weken kan ik jullie het resultaat laten zien, 

eerst de rest nog breien.

Nu breinaalden opzoeken en wolletjes. 

Restjes zijn er genoeg. 

Afgelopen zaterdag nog wat gescoord op de rommelmarkt in Voorthuizen.

Het oogstfeest is op 29 juli bij de Mariahoeve, Kieftveldersteeg 11 in Putten.

Als er liefhebbers zijn ...... wees welkom!!!


Fijne week, Mirjam






4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vierkant laat je zien! Zijn ze allemaal hetzelfde? Het is eigenlijk te warm om een deken in elkaar te zetten... Misschien maar goed dat je Albèrtje een ideetje heeft doorgespeeld, al ben ik nu natuurlijk heel benieuwd naar wat dit gaat worden...
    Leuk zo'n oogstfeest! Veel plezier bij alle voorbereidingen...

    BeantwoordenVerwijderen