Pagina's

dinsdag 1 augustus 2023

Oogstfeest

 Nagenieten van het oogstfeest bij de Mariahoeve. 

Hieronder wat foto's gemaakt tijdens mijn rondje voordat de drukte er was.




De kraam van Knutselpret

Dan kom je terug van je rondje lopen blijkt de kraam naast ons nog leeg te zijn.

Mogen wij dat nog even opvullen.

Geen probleem liever dat dan een lege kraam.




Veel heb ik niet mee gekregen van het oogsten.

Er waren diverse optredens van shantykoor de De Kajuitzangers 

(foto's: de Kajuitzangers)


wat altijd veel publiek trekt en de Puttense Boerendansers. 

Ondanks een fikse bui was het lekker gezellig en bleef het druk.


Een warme groet Mirjam


8 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit! Ik wil toch echt eens een keertje komen, maar afgelopen zaterdag hadden we een verjaardag te vieren:)
    Erg leuk om al die mensen te zien genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De elk jaar de laatste zaterdag van juli is het oogstfeest in Putten.

      Verwijderen
  2. Mooie foto's Mirjam, jullie hebben weer een hele gezellige dag gehad zo te zien. En mooi dat het weer mee viel
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er fantastisch uit! Zo te zien hadden jullie ook goed weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat er zoveel belangstelling was voor het oogstfeest. Het ziet er gezellig uit. Hopelijk hadden jullie een goede verkoop. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er ook leuk en gezellig uit. Fijn dat het een geslaagde dag was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er prima en gezellig uit. Jammer dat er net een behoorlijke bui kwam, toen wij er waren. Is de bloemendeken verkocht? Ik kan me niet herinneren dat ik hem gezien heb. Had hem anders wel even goed willen bestuderen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Irene de grote deken is verkocht. De bloemen deken is er nog. Nou misschien met de Ossenmarkt in oktober heb je een nieuwe kans.

      Verwijderen