Pagina's

dinsdag 28 november 2023

Kerststerren

 Tja  even zin in iets anders, genoeg te doen hoor.

 Ik dacht iets kleins voor de Kerst te haken en vond een patroontje

 op thuis door Titia


Dit moest het worden maar ik doe het met acryl en vond het te groot worden. 

De laatste toer heb ik dan ook niet gehaakt want ik vond het te groot.


Ik wilde iets hebben in de grootte zoals de hartjes die ik haak.



Dan maar een ander patroontje gepakt.  Ook leuk.

Ik vind alleen dat een ster 6 punten moet hebben, 

...... dus maar iets uitgeprobeerd (tijdens het oppassen).


Nou dat vind ik wel mooi, maar er kan ook een lusje aan om op te hangen.


En dan is dit het eind resultaat. Ik ben wel tevreden. 

Tegen Kerst ga ik ze ophangen als ik een rondje loop. 

(zoals ik nu ook met mijn hartjes doe met een tekst).

Ik ga nu nog op zoek naar een klein zinnetje.


Lieve groet, Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Leuk idee mirjam, zijn leuke sterren geworden, en goed opletten dus als ik loop.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie je nu sterretjes?😉
    Je bent druk bezig geweest, er zijn al heel wat sterretjes in je handen ontstaan. Leuk dat je ze weer in het weer gaat verspreiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Zo heb je uiteindelijk je eigen ster bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig ziet het haakwerk er uit. Leuk dat je ze straks ergens achter laat. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden. 5 of 6 punten kan eigenlijk allebei heel goed. Dat wordt weer speuren ha ha

    BeantwoordenVerwijderen