Pagina's

dinsdag 6 februari 2024

2024

 En dan is het jaar alweer een maand oud. 

Wat gaat de tijd snel.

Al hebben jullie even niets van mij gehoord ik heb niet stil gezeten.

Er is weer een hele stapel granny's klaar.


Nog even aan elkaar zetten.


Op facebook zag ik bij Gera Hofman een leuk idee.

Ze had allemaal draadjes verzameld in een weckfles van haar werkstukken in 2023.

Ik vond het zo'n leuk idee en ben ook begonnen 

(op een paar dagen na, want die lagen al in de vuilnisbak). 

De draadjes in de fles zijn van januari. Ik vind het wel grappig staan. 

Maar een zien of ik het vol kan houden.

De volgende deken ben ik alweer begonnen.


Lieve groet, Mirjam


8 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie stapel, Mirjam!
    Leuk idee van die draadjes, misschien ga ik dit ook wel doen. Maar ja, intussen zijn er natuurlijk al heel veel draadjes weggegooid:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. indrukwekkend dat wordt weer een mooie deken zus . Zo'n pot heb ik ook eens gehad je zult verbaast zijn wat daar in verdwijnt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat wordt een vrolijke deken! Ja, dat levert ook heel wat draadjes op. Je hebt misschien nog wel een pot nodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je alweer een lekkere stapel klaar! Daar komen heel wat draadjes vanaf die inderdaad mooi in de pot passen. Zelf heb ik ook zo'n pot, de mijne is bijna vol 😉. Ik heb er geen bestemming voor, waarschijnlijk gaan ze dienst doen als opvulmateriaal.
    Ga jij er iets speciaals mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou daar heb ik nog niet over nagedacht Marjan, maar wie weet wat het gaat worden.

      Verwijderen
  5. Leuke kleurtjes voor de granny deken, dat wordt een gezellige deken. Ik heb ook wel eens draadjes gespaard, het staat alleen al gezellig. Daarna aan de vogles gegeven voor nestmateriaal. Een jaar maakte ze er veel gebruik van en het jaar daarop helemaal niet. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke kleuren die granny's , wordt vast heel mooi. En due pot fleurige hoor
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie granny's. Leuk zo'n pot met gekleurde draadjes. Als je zo doorgaat, is de pot snel vol.

    BeantwoordenVerwijderen