Pagina's

dinsdag 20 augustus 2013

Peter Konijn

 Hoi hoi, hoi, het "geheime"project is klaar.
Dus tijd om aan de eierwarmers te beginnen.

De eierwarmer van Peter Konijn heb ik in mijn vakantie gemaakt.


Het is een patroon van Duimelotje.
Leuk om te maken.
Ook moeder Konijn is zover, (al was het een heel gepuzzel 
om het schortje met strik goed te krijgen), 
dus mogen ze ook samen op de foto.
Samen met m'n moesje hebben we vanmiddag heerlijk 
buiten zitten knutselen, althans zij breide sokken en ik mocht 
met iets nieuws beginnen.

Ik ben begonnen om Benjamin Wollepluis te maken.
Er zit nog genoeg in de doos om te maken, dus vervelen doe
ik mij nog lang niet.
Zo hebben we heerlijk genoten van het mooie weer.

Groeten en fijne dagen, Mirjam


4 opmerkingen:

  1. gezellig met moeders aan de freubel.. ben volger van je geworden. je maakt leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig daar met uw tweetjes. Je konijntjes zijn mooi hoor.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig is het goed gekomen met moedertje konijn en succes met Benjamin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mirjam, wat een prachtige foto van moeke! Krek zoals ze is.....lief.....

    BeantwoordenVerwijderen