Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

Vlinders

Vlinders in de natuur en kriebels in de buik.
Hoe zo???
In de natuur kun je ze zo zien langs de kanten van de weg of in de tuinen.

Hier kan ik zo blij van worden.



Denk je dat je ze hebt .... hup fladderen ze weer weg maar .... ik heb toch wat gevangen met de camera.
Het duurt wel even voordat je ze hebt maar ik vind het prachtig.

De kriebels in m'n buik zijn van ..... pfff een feest(je) waarbij ik in de "belangstelling" sta deze keer.
Ik heb een 12 1/2 jarig jubileum te vieren op mijn werk en dat gaat morgenochtend gebeuren samen met bewoners en collega's.
Voor iedereen vind ik het altijd leuk (ik maak dan veel foto's) maar nu ik zelf moet / mag ...  is het toch wat anders, ik zal me er moedig doorheen slaan gesteund door man, zoon, moeder en vriendin.
Wordt vervolgd!

Fijne dag, Mirjam

3 opmerkingen:

  1. o ja Mirjam, dat herken ik maar al te goed!! Probeer er toch maar van te genieten, dat doe ik van je vlinderfoto's...supermooi!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je 12 1/2 jarig jubileum morgen en geniet er van!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen