Pagina's

donderdag 19 december 2019

Kerst attenties

Bij mijn moeder komt de thuiszorg om haar te verzorgen.
Vorig jaar had ik voor de dames een klokje gehaakt. Zie hier.
Nu had Moes bedacht dat ze weer iets wilde geven aan de dames, oeps dat moet
 dan wel iets makkelijks worden want zoveel tijd heb ik niet meer de komende weken.
Tijdens het zoeken op internet kwam ik verschillende omgehaakte potjes
 tegen met een kaarsje erin.


Ja ook leuk, nou dat heb ik even uitgeprobeerd. Het patroon vind hier


Dit is een patroon van creathea


Dit is het dus geworden met goed keuring van moeders.
 Ik heb er wel wat aan veranderd hoor.
Inmiddels heb ik er 22 gemaakt en de dames zijn er heel blij mee.


Ik wens jullie allemaal hele mooie, fijne en goede Kerstdagen toe.

Liefs Mirjam






4 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je de traditie hebt voortgezet. Zulke zelfgemaakt cadeautjes zijn extra speciaal en ze komen op een goede plek👍🏻.
    Ook voor jou hele mooie dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve help... , dat zijn heel veel potjes! Dat was wel ff een klus, maar wèl erg leuk om te geven en te krijgen...
    Goede dagen gewenst, Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen