Pagina's

maandag 2 december 2019

Dagje winkelen

Met vriendin Pieta een dagje wezen winkelen in Dronten. 
Heel gezellig en mooie winkels. 
Maar …. er was 1 winkel waar ik heel blij van werd .... 
Ze hebben ook een webwinkel www.wolplezier.nl 
Wat een prachtige zaak is dit en wat veel verschillende soorten wol.
Ik mocht een paar foto's maken voor op mijn blog, zo leuk.



Leuke voorbeelden hangen er ook in de winkel. 



Zo mooi die kleurtjes, het was echt genieten.



Maar ook knutsel artikelen voor kaarten maken was er genoeg te koop.
Zoveel hobby spullen dat ik niet eens alles heb gezien.
Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis. 
Er gingen 4 bollen met me mee.




Het begin is er.  

Zelfs vriendin Pieta heeft garen gekocht voor een sjaal.
We kunnen weer vooruit, alsof ik niets meer had.

Fijne dag en mooie Sinterklaas viering (voor wie het nog moet komen).

Mirjam




6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er uit als een héérlijke winkel! Leuk dat er verschillende hobbymaterialen waren en heel begrijpelijk dat jullie niet met lege handen naar huis gingen☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he die winkels met je eigen hobby.
    Mooie kleurtjes en weer lekker bezig zo.......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave winkel...en er is zovéél! Je hebt het netjes gehouden met 4 bolletjes...en nu zit je heerlijk aan de granny squares... Blijft altijd weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke winkel! Die zie je niet vaak meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van een bezoekje in onze winkel 😊.

    Groetjes team hobbykamer de blauwe vlinder en wolplezier

    BeantwoordenVerwijderen