Pagina's

dinsdag 16 februari 2021

Winters genieten

 Wat hebben we genoten van de laag sneeuw die er was gevallen in

 de afgelopen week.

Sneeuw, ijs en schaatsen. Prachtige beelden kwamen er overal voorbij.

Ik heb genoten en veel gelopen.


Het Beekhuizerzand zo mooi. Normaal is het een zandvlakte.


Veluwemeer Flevopolder 


Zo mooi die begroeïng met dat ijs.


Een ree langs een smalle weg vanuit de auto gemaakt.


De weg langs de Eemhof.

Volop genoten afgelopen zaterdag.

Wel even op het ijs gestaan maar zonder schaatsen.

Ik kan het niet en durf het niet.

Zondag nog maar een klein rondje wandelen bij De Vanenburg.

De hortensia's zitten onder het ijs wat door de fontein wegwaaide.

Op het vroegere zwembad van Putten werd ook geschaatst.

Dit is zo'n mooi plekje (prive terrein).

Er loopt een klompenpad over dit landgoed.

Dit lijkt net  ...... Tja waar lijkt het op?

 Ik vond het net een olifanten oor.

Ik hoop dat jullie ook zo hebben genoten van dit winters cadeautje. 

Nu verlang ik wel weer naar de lente. 

Ik las gister dat het komende weekend 15 graden wordt voorspeld.

We zullen zien maar die temperatuur zal mij wel bevallen.


Een warme groet, Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's weer Mirjam! Leuk hé om de gewone dingen nu op een andere manier vast te kunnen leggen. Ja, komend weekend gaan we óók genieten, maar dan weer heel anders. Na een paar maanden saai weer, is er nu genoeg afwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt veel moois gezien de afgelopen week! Ergens wel jammer dat het weer voorbij is...
    Maar alle weer is van de Heer, dus het is goed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi rondje sneeuwfoto's. Ik vind het wel jammer dat de sneeuw al weer weg is, maar verlang ook naar het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen