Pagina's

vrijdag 7 mei 2021

Magic fidget


 Een mooi patroon van een super eenvoudig haakwerk, de magic fidget, 

Ik zag het op het blog van Albèrtje.

Het is een gratis patroon op youtube Miranda's Magic fidget.

Een ding voor mensen met dementie, autisme of gewoon om mee de frunneken.

Hier kun je dus heel goed je resten garen in verwerken.

Dus maar zien dat ik mijn bak leeg krijg.



Deze kreeg ik van Albèrtje als voorbeeld.


Dus maar eens proberen.


Deze heeft een klein meisje meegenomen ze was er zo leuk mee bezig.

Deze zijn  al klaar en het is leuk en makkelijk om te doen.





En ja hoor mijn bak begon aardig op te ruimen. 


Van Albèrtje kreeg ik nog een mand vol resten dus kan ik vooruit.

Inmiddels heb ik er al een stel weggebracht naar het verzorgingshuis.

Ik hoop dat de gebruikers er plezier van hebben.

Inmiddels heb ik ook weer sokken opgezet.

Ook wil ik een deken beginnen voor de verandering.

Fijn weekend,

liefs Mirjam


 


4 opmerkingen:

  1. Ha ha je hebt de smaak te pakken lekker werkje is dat hè. Tja je zei zelf dat je niet zoveel restjes meer had , ik nog genoeg dus uitzoeken en ff bezorgen was een eitje. Ik wil toch niet dat je werkeloos wordt😅❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik snap dat je door dit virus aangestoken bent 😄.
    Je hebt er al een flink aantal gemaakt.
    Ik ben benieuwd naar welke deken je wilt gaan maken, maar ik zal geduldig wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er al veel gemaakt! Het lijkt een beetje op de koralen die ik een paar jaar geleden gehaakt heb. Erg leuk zijn deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er al veel gemaakt, en allemaal even mooi.
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen