Pagina's

vrijdag 21 mei 2021

Feest slinger

 Deze maand een feestslinger gehaakt. 


Ja het was feest, ik mocht een jaar ouder worden.

Geen idee meer waar het patroon van is. 

Ik heb het ook al eens gebruikt om de oranje slinger te haken.


Ruim 40 jaar geleden kreeg ik met mijn verjaardag altijd een boeket seringen 

en een boeketje lelietjes der dalen.

Prachtige bloemen vind ik. Maar sinds heel wat jaren zijn ze al uitgebloeid 

met mijn verjaardag.


Verder heb ik nog tuinplanten, happen en trappen bon en een mooie bol wol gekregen.
Ik heb ondanks alle corona perikelen toch een gezellige dag gehad.

Lieve groet, Mirjam

.


5 opmerkingen:

  1. En dit jaar is alles laat dus ook de seringen uk kon nog net een mooi bosje plukken voor je :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd Mirjam!
    De slinger ziet er heerlijk vrolijk uit in deze kleurtjes en komt heel mooi uit op de witte muur.
    Zelfs aan de bloemensoorten op je verjaardag is te merken dat het klimaat verandert.... maar gelukkig zijn er andere mooie soorten om de dag extra feestelijk te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd! Mooie slinger! Maar nog mooiere bloemen, zomaar gratis in je tuin!

    BeantwoordenVerwijderen