Pagina's

dinsdag 28 september 2021

eekhoorn

 Op een mooie warme middag heb ik een rondje gelopen door het buiten gebied, 

toen ik een eekhoorn zag die over het pad liep waar ik liep. 



Beestje wist niet wat die moest doen denk ik, hij/zij liep eerst naar links

 toen naar rechts, een stukje vooruit en weer naar links om vervolgens

 in de boom te klimmen. 

Zie je me?

Nog een zoekplaatje 

Al die tijd was ik stil blijven staan.


Ook paddenstoelen waren er genoeg. 

Genieten van de natuur, dit keer midden op de dag.

Meestal (vaak) loop ik 's morgensvroeg als ik niet aan het sporten ben.

Het is dan zo lekker stil op straat.

Het wordt nu steeds later licht dat is jammer. 


Liefs Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo'n ontmoeting met eekhoorntjes. Je hebt 'm ook goed kunnen fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de dagen worden alweer merkbaar korter. Wat is de zomer toch altijd weer snel voorbij...
    Wat knap dat je zoveel foto's hebt kunnen maken van de eekhoorn. Leuk zo'n onverwachte ontmoeting onderweg..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah..., zou die eekhoorn nu toch zo van jou geschrokken zijn? Ik vind het zulke mooie beestjes, maar zie ze maar weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief zo'n eekhoorntje op je pad. ze zijn altijd zo snel mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen