Pagina's

dinsdag 5 oktober 2021

Sjaal met blaadjes

 ??? Ja echt. Ik heb een sjaal gehaakt met een blaadjes patroon.

Garen had ik in de vakantie gekocht bij Jeanet van  "Blij dat ik brei", 

super leuke winkel maar dat weten jullie vast wel.


Het eerste begin met steeds 3 lossen ertussen heb ik

 uitgehaald en er 2 lossen gedaan.


Oeps daar zit een fout. Hoppa weer uithalen.
 

Nu beter tellen en ja ik vind het mooi worden.


En dan is die af, 1.80 meter lang. Ik heb 2 1/2 bol garen gebruikt. 

De sjaal is ook iets breder geworden dan op het patroon stond aangegeven.



Ik ben er trots op en vind het mooi geworden.

Op naar een warme winter. 

Liefs Mirjam



6 opmerkingen:

  1. Hele mooie, lekker warme sjaal is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik snap dat er trots op bent! Ik vind je nieuwe sjaal ook heel mooi en wat combineert ie ook fijn bij kleding zeg... Een prachtig patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een herfstblaadjes sjaal en als ik nu even naar buiten kijk.....kun je hem gelijk wel om doen brrrr koud en nat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sjaal en precies op tijd vóór de blaadjes gaan vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je sjaal ook prachtig. De kleur staat bij beide kledingsetjes.

    BeantwoordenVerwijderen