Pagina's

dinsdag 12 oktober 2021

Nog een sjaal

 En dan tegelijker tijd nog een sjaal begonnen maar dan met de granny steek.

Simpel tussen het telpatroon van de blaadjes door.

De bol Unikat had ik met mijn verjaardag gekregen van Albèrtje.

Nadat ik begon, bleek ik te weinig garen te hebben. 

Ik had nog maar 34 gram over en was nog maar een paar toer breed. 

Dus Albèrtje gevraagd, oeps zij had hetzelfde probleem.

 zie haar blog "Dankbare dinsdag" van dd 28 september 2021.

Samen de oplossing bedacht om effen garen toe te voegen. 

Op "blij dat ik brei" dachten we de goede kleuren gevonden te hebben maar

 toen het pakketje kwam, nee helaas hele andere kleuren. 


Dan maar naar de handwerkzaak hier in Putten en ja hoor daar 

vonden we wat. 

Dan de boel uithalen en opnieuw beginnen en zo is mijn sjaal toch mooi geworden.








Woensdag 13 oktober is er Ossenmarkt in Putten, dan sta ik met 

Albèrtje op de ambachtenmarkt waar zij gaat spinnen.

Ben je in de buurt? Welkom.


Lieve groet Mirjam




4 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden zo. Jaaaa morgen ossenmarkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je sjaal mooi! Ik vind het een gave kleurencombinatie, die mag er echt zijn hoor..
    Jammer dat de wol van Jeanet niet matchte; altijd lastig van een foto bestellen hè.. Maar daar heb je inmiddels misschien alweer een andere bestemming voor...
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, de kleuren passen er goed bij.
    Veel plezier op de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je bijpassend garen hebt gevonden.
    Bestellen via internet is leuk en makkelijk, maar qua kleuren blijft het soms een loterij...
    Heel veel plezier morgen op de Ossenmarkt!

    BeantwoordenVerwijderen