Pagina's

dinsdag 2 november 2021

Loopronde

 Zondagmorgen in alle vroegte (het was een uur eerder licht) 

een loopronde gemaakt.



Genieten van de mooie rode kleur.


Maar ook van mooi geel blad, wat een prachtige verschillende kleuren.


De zon probeert er door te komen.


Druppels aan de dennennaalden.



Yes, deze steen zag ik zomaar liggen. Facebookgroep "Veluwse dwaaltjes"  

Lang geleden dat ik wat heb gevonden.

Zelf heb ik ook 2 stenen weggelegd daar in de buurt.


Een eindje verder heb ik de gevonden steen weer neer gelegd.


Paddenstoelen waren er ook, al viel me dat tegen.




Dezelfde boom als de 1e foto maar dan met een flauw zonnetje erop. 

Toen ik daar stond hoorde ik een specht dus zoeken naar een boom

 waar die zou kunnen zitten.

Ja hoor gevonden.

Kun je hem vinden?  In de dikke tak een verdikking.

Hier beter te zien? 


Nu hoop ik dat de video het doet, dan zie je het kopje op en neer gaan

 en hoor je het geklop.

Wat was dat gaaf.

Een heerlijke wandeling in een mooi gebied van Putten.


Liefs Mirjam



4 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's van een mooie wandeling. Ik ga nog even het filmpje bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en weer een mooie steen gevonden

    BeantwoordenVerwijderen