Pagina's

woensdag 24 november 2021

Nieuwe sokken

 Ja ja er zijn weer nieuwe sokken gebreid.

Deze heb ik in oktober al gemaakt. 

Ik was er in het voorjaar al mee begonnen maar is blijven liggen, 

niet omdat ik er geen zin in had maar in de zomer draag ik ze toch niet

 en heb ik andere dingen gedaan, maar ze zijn af.


En dit is de volgende bol garen. 


H'm  grijs wat een sombere kleur en de boord 1 recht 1 averecht i.p.v. 2 om 2 

Nou ja gewoon doorgaan, niet zo erg dus.


Ja en dan komen de andere kleuren in beeld, het ging zo mooi worden.


 En dan zijn ze af, heb er 
met veel plezier eraan gewerkt.

Laat maar komen die koude winter.

Liefs Mirjam




5 opmerkingen:

  1. Ah wat zijn die mooi geworden zus. Weg alle twijfels of het wel goed zou komen. Ha ha stug doorbreien altijd een verrassing hoe het wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn mooi geworden Mirjam, mooi kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige verloopgarens heb je gebruikt. Leuk om steeds verrast te worden tijdens het breien en daarna genieten van vrolijke sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met dat mooie garen, zo verrassend wat er gebeurt met de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen