Pagina's

vrijdag 21 oktober 2022

Paddenstoelentijd

 

Een fietstochtje naar Harderwijk levert eindelijk de echte paddenstoel op.
Ik zag al zoveel langskomen op facebook, maar ik zag ze maar niet. 




Voor mij is de vliegenzwam toch een favoriet.




Ik hou zo van de paddenstoelen tijd. 





Ze zijn zo mooi.


Ben vergeten om te kijken hoe ze heten, maar misschien volgende week
 (herfstvakantie) met de kleinkinderen maar eens het bos in, 
op zoek naar paddenstoelen.

Een warme groet, Mirjam



5 opmerkingen:

  1. De vliegenzwam is ook voor mij speciaal (misschien door het liedje van kabouter Spillebeen?).
    Ik heb hem ook nog maar één keer in het echt gezien...
    Ga je volgende week gewapend met een boeke of internet samen met de kleinkinderen paddenstoelen én hun naam zoeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rood met witte stippen, de paddenstoel van kabouter Spillebeen is ook mijn favoriet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rood met witte stippen die moet je gezien hebben. Ha ha ik vond er 1 van de week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rood met witte stippen ook mijn favoriet, maar nog niet gespot deze herfst
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen