Pagina's

dinsdag 4 oktober 2022

Voetbal sleutelhanger

Deze zomer was kleinzoon Marnick (3) mee om lint te kopen voor een aantal sleutelhangers.
Hij vond het lint met de voetbal leuk, maar ja wat moet ik daar mee. 
(ik had het nodig voor bloemetjes)
Na een paar weken wist ik het, een voetbal haken dus op zoek naar een patroontje 
en ja hoor via Pinterest Bij Suus heb ik het gevonden.


Het haken is heel simpel en zo gebeurd maar het in elkaar naaien 
.... pff dat was wel zweten.


Even met draadjes aan elkaar geknoopt om te zien of het ging lukken.


Met het lintje erdoor ziet er goed uit vind ik. 


Een sleutelring eraan en klaar om te geven.
Volgende week is hij jarig dus .... nog even geduld. 



en hier de bloemetjes waar het lint aan moest.



en nog wat simpele rondjes ook voorzien van een sleutelring.
Dat alles voor de Ossenmarkt volgende week in Putten, waar ik samen met 
zuslief Albertje mag staan en zij demonstratie spinnen gaat doen.

Tot volgende keer, Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Nou, complimenten! Dat heb ik ook eens bekeken, maar ik ben er niet aan begonnen: zoveel kleine onderdelen in elkaar zetten. Geweldig gelukt, je kleinzoon is er vast heel blij mee! Je andere haakwerk is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die bal, top. Ook de andere zijn enig
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave sleutelhanger! Zo brengt kleinzoon je nog eens op ideeën. Maar het zijn wel heel veel zeshoekjes en wat een gedoe om dat passend te krijgen!
    Oh, en wat heb je veel gehaakt... al die bloemetjes en rondjes zijn ook hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De voetbal is geweldig! (en het lijkt me ook tijdrovend)

    BeantwoordenVerwijderen