Pagina's

vrijdag 17 februari 2023

Fietsronde Putten Ermelo.

 Met het lekkere voorjaarsweer in het vooruitzicht een klein rondje 

(25 km) gefietst afgelopen maandag.

Het fietspad van Putten naar Nulde was 3 maanden dicht, maar nu weer open.

Dus maar eens gekeken wat er is veranderd.


Er zijn 2 waterplassen gegraven met een doorloop naar het Veluwemeer.

Zo hebben de vogels tussen het Veluwemeer en de plassen 

een mooie schuilplaats.


Een mooie vogel kijkhut is er gebouwd.


En zo kun je aan meerdere kanten vogels spotten. 

Mooi gemaakt maar vergeten er een foto van te maken.

Hier ga ik zeker nog vaak terug komen. 

Het is zo fijn fietsen langs het water en dan door naar Harderwijk.


Ik wens jullie een fijn weekend en geniet van alle mooie dingen op je pad.


Lieve groet Mirjam


3 opmerkingen:

  1. De vogelhut vind je bij mij of we het afgesproken hadden. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor zo'n plekje dichtbij huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een klein rondje noem je dit... Ik vind het een flinke toch hoor! Maar wat is het daar mooi. Ik ken Nulde alleen van het jaren geleden surfen op die grote plas.

    BeantwoordenVerwijderen