Pagina's

dinsdag 7 februari 2023

Voorjaar lonkt



Vorige week zondag zag ik tijdens mijn loopronde al crocussen met hun 

kopje boven de grond komen.




Maar de sneeuwklokjes zijn er ook al zie ik ze steeds minder.

Het is zo fijn om 's morgens vroeg te gaan lopen, zo stil als het dan is.

Deze week is het hard gegaan met de bloemen. 


In het park bij ons de winterakoniet in kleine polletjes bij elkaar.


De crocussen zijn er nu volop.


Prachtig die kleuren ik geniet er zo van.



Een enkele narcis al in bloei maar er komen nog vele bij, wat zal dat 

weer een mooi gezicht wezen.


s' Morgens om half 6 hoorde ik de merels al fluiten en 

het roodborstje laat ook van zich horen.

Heerlijk zin in weer de lente.

Geniet van de komende week.

Een lieve groet Mirjam




4 opmerkingen:

  1. Ha het fleurt alweeer aardig op en die crocussen en narcissen weet ik te staan. Voor de sneeuwklokjes moet je even bij mij in de voortuin kijken. Kom maar op met de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de eerste lente tekenen zijn er al... Maar het lijkt bij jullie wel sneller te gaan dan bij ons in het westen. Ik heb hier nog geen enkele krokus gezien...
    Wat een heerlijk weer hebben we deze week; ik geniet er ook zo van! Jij ook een fijne week gewenst, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op dit moment vriest het nog lichtjes hier, maar ik hoop dat het na deze week gedaan is met de vrieskou.
    Inderdaad de lentebodes komen alweer boven de grond, heerlijk. Maar sneeuwklokjes heb ik ook bijna niet gezien, jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo het begin van de lente te zien!

    BeantwoordenVerwijderen