Pagina's

dinsdag 10 oktober 2023

Deken


 Eindelijk klaar maar er is toch wel wat veranderd

Ik vond de kleur te donker ......... 



en dus heb ik om alle blokjes een lichtblauwe rand gehaakt.


Nog 1 vierkantje erbij en daarna alles aan elkaar gehaakt en omgehaakt 

ook met licht blauw.

Weer een deken klaar voor Troostdekentjes.

Helaas heb ik geen foto dat die klaar is. 

2 weken geleden heb ik de 4 dekens die klaar waren ingeleverd. 

Op naar de volgende deken.


Maar eerst woensdag de Ossenmarkt ik verheug me erop.


Mirjam



6 opmerkingen:

  1. Wow die is mooi geworden. Mooie kleurtjes . Tot morgen op de ossenmarkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het met je eens zo is die veel mooier.
    Mooie dag morgen samen met Albértje
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit, wat jammer dat je vergeten bent om een foto te maken toen hij af was. Daar gaan ze zeker blij mee zijn bij Troostdekentje :) Veel plezier op de markt morgen. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lichte randje maakt de deken sprekender. Heel mooi. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kleine verandering in kleur geeft een heel mooi resultaat. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maakt het lichte randje een groot verschil! Het is vast een prachtige deken geworden.

    BeantwoordenVerwijderen