Pagina's

zaterdag 14 oktober 2023

Ossenmarkt

 Ja ja de Ossenmarkt was weer geweldig. 

De kraam van Knutselpret waar ook andere foto's op staan


De jongste kleinzoon Noah van Albertje wilde ook wel eens op de grote stoel zitten.

De foto van Bram kun je vinden op Knutselpret


Albertje in actie.


En dan komen de kindjes terug met zo'n leuke ballonnen hoed


Wij stonden naast de stroopwafel bakker en wat waren ze lekker ....


Ina (spinjuf van Albertje) en de stokkenman uit Twente.


De Kajuitzangers uit Putten

Met een gezellige muziek op de achtergrond


Veel belangstelling en nauwelijks tijd om te eten of drinken.

Wat hebben we een mooie dag gehad.

Natuurlijk was er nog veel meer te doen in Putten maar helaas heb ik daar geen 

foto's van dus kom gewoon volgend jaar op de 2e woensdag van oktober 

naar het gezellige Putten om de Ossenmarkt mee te maken 


Lieve groet Mirjam


8 opmerkingen:

  1. Ha leuk je hebt nog veel mooie foto s gemaakt zo gauw tussendoor.
    Was heel gezellig naast de vertrouwde stokken man uit twente.
    En nieuw was de stroopwafelbakker die willen we zeker naast ons houden.
    Was weer een top dag zus ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elk jaar denk ik... nu moet ik er naar toe gaan. Maar ik ben in die week ook jarig en dan loopt de week weer vol...
    Wat een gezelligheid zo'n markt, het straalt van de foto's af. En ook zo heerlijk samenbindend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om jouw foto's te mogen zien naast die van Albèrtje, zo heb ik nóg een beter beeld hoe leuk het was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij je zus zag ik ook al veel mooie foto's. Fijn dat het zo'n geslaagde dag was met veel belangstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto’s en wat fijn dat jullie mooi weer hadden, ziet er allemaal heel gezellig uit. Met een steoopwafel kraam naast je, ja dan moet je wel proeven. Uit de foto’s is wel op te maken dat het een zeer geslaagde dag was. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's mirjam, en wat een leuke ballonhoeden hebben bram en noah op geweldig. En ik snap dat jullie volgend jaar weer naast de stroopwafel meneeer wolken staan;) gezellige boel weer
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen