Pagina's

donderdag 11 januari 2018

Dekens haken

Afgelopen dinsdag is Monique (initiatiefnemer van de grootste gehaakte deken) bij ons in woon-en zorgcentrum De Schauw geweest om dekens op te halen.
Dit keer gingen er 30 mee naar Leeuwarden.
De teller van De Schauw staat nu op totaal 109 dekens.
Helaas kon ik er niet bij zijn (wat vond ik dat jammer) en had ik mijn deken een
dag eerder ingeleverd.
Van collega Alita kreeg ik deze foto's.



 Er zitten weer prachtige dekens bij.



Zelfs een deken met de vlag van Putten, gemaakt door Rosi.


Deze foto kreeg ik van (oud collega Jeannette, zij heeft jarenlang het handwerken begeleid) en heeft met een paar vriendinnen ook dekens gehaakt.


En zo ging de auto van Monique terug naar Leeuwarden.
Ik begreep dat het een gezellige handwerkmorgen was geweest. Volgende keer hoop ik er weer bij te kunnen zijn.
 
Warme groet, Mirjam.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten