Pagina's

donderdag 25 januari 2018

Olympische fan

De Olympische spelen komen er weer aan.
 
 
  Eén van de favoriete onderdelen is voor mij het schaatsen.
 

Deze (mini) schaatsen heb ik ooit eens gekocht in Leeuwarden in een museum.


 
Mijn olympische fan, (een idee van Albértje afgekeken) staat te pronken op de wintertafel
bij de andere sneeuwpoppen.


Deze fan heeft zijn ski's al bij zich, want ook daar ga ik wel naar zitten kijken 
(als het lukt).
 
 
 
 
 
 
Zo leuk om te spelen, want Jop valt steeds op het ijs, (zoals hij zelf ook deed op de ijsbaan).
 
Hoe leuk ik de winter ook vind, van mij mag ook het voorjaar komen. Ik weet dat het nog vroeg is (daarom haal ik op tafel maar vast het voorjaar erbij), met lekker geurende hyacinten.  
 
Lieve groet, Mirjam
 
 

6 opmerkingen:

  1. Ja ja je zus heeft nog wel eens een goed idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat een gezellige winter tafel
    voor mij mag de voorjaar ook komen hoor
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier staat hij klaar om te supporteren, ook met dank aan mn lieve vriendin Albértje. En nu maar hopen op veel medailles. En ja voorjaar mag komen.tulpen al in huis oon zo,n voorjaars bode

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vrees dat het voorjaar nog even op zich laat wachten. Je wintertafel vind ik heel sfeervol. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er gezellig winters uit bij je! Maar hoewel ik dat heel mooi vind, hoop ik net als jij dat de 'echte' winter voorbij is *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen