Pagina's

zaterdag 6 januari 2018

lekker warm

Weer een paar heerlijke sokken klaar.
Ik krijg echt de smaak te pakken vind het leuk om te doen, alleen tellen bij de
hak .... en hup weer verder breien zonder nadenken.
  

Die kleurtjes breien vind ik zo leuk en de kleuren komen toevallig redelijk
gelijk uit bij beide sokken.

 
Van welk merk het is weet ik niet meer want ineens is de wikkel weg.
Ze zitten zo lekker.

Ook het volgende paar voor manlief is alweer af.


Sok nr. 1


Oeps en dan zit er ineens een knoop in de draad.



Ik vind de kleur al zo mooi, hoop dat manlief ze ook mooi vind.
Deze zijn gebreid op naald nr. 4, het garen is van Gründl. Met dikke naalden  breidt  toch anders dan op naalden 3, voorlopig ga ik nog wel even door met dit dik garen.

Fijn weekend, Mirjam


 

6 opmerkingen:

  1. dat lukt jou goed zeg! moet ik toch eens gaan proberen, want het dragen van zelfgebreide sokken is inderdaad heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorig jaar ben ik eens begonnen met sokken breien, dat leek me een mooi klein project tussendoor. En wat een heerlijke bezigheid, inmiddels ben ik met het 12e paar bezig. Mijn man vindt ze ook heel fijn dragen, dus ik brei nu om de beurt voor ons. En 2 paar weggegeven. De mooie kleurtjes en het fijne wol van Grundl geven prachtige sokken. Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk, vooral die met de felblauwe streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De streepjes zijn prachtig gelijk!
    Lekker klusje hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn mooi geworden breit lekker hè

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sokken geworden

    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen