Pagina's

maandag 25 november 2019

Katoen

Na alle muis Jantjes die ik heb gehaakt is echt de mand met katoen 
echt helemaal leeg.


Ik haak graag met de Catania of capri. 
Deze gezellige kleurtjes heb ik op de ossenmarkt braderie gekocht vorige maand. 
Zo kan ik weer even voort.


In de winkel zijn heel veel mooie kleuren te vinden.
Oh ik geniet hier zo van en dan een aantal kleuren zoeken.

Alhoewel ...... ik ook wel even weer wat anders wil gaan doen.

Wat het gaat worden weet ik nog niet helemaal.

Groeten Mirjam




4 opmerkingen:

  1. Ja, hele mooie en vrolijke kleuren! Ik snap het dat je ook wel weer eens wat anders zou willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker nadenken over volgende projecten hoort ook bij het creatieve proces! Er gaan vast veel ideeën door je hoofd bij het zien van al die bollen en kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die bolletjes. Ik krijg dan wel last van keuzestress.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt ook zoveel gehaakt! Tjonge, dat je nu helemaal door je voorraad heen bent..., zegt wel genoeg!
    Maar nieuwe bolletjes zijn ook weer fijn.

    BeantwoordenVerwijderen