Pagina's

donderdag 3 juni 2021

Nieuw idee

 Ik loop al een aantal weken te denken aan iets nieuws, nl. stenen schilderen.

Op facebook zie ik zoveel moois langs komen. 

Nog nooit heb ik er één gevonden, maar het lijkt me leuk om te doen, 

(hoewel ik helemaal niet kan tekenen of schilderen).

                                   Foto's internet facebook Kei Tof

Ik ga nog maar even wat bedenken en oefenen met tekenen.

Het haken lukt met deze warmte niet goed dus wie weet.


Fijne dag en vergeet niet te genieten van het buiten zijn.

Mirjam.



4 opmerkingen:

  1. Jou kennende gaat dat vast wel lukken. Geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doen! En begin maar gewoon met iets na te maken en je zal zien dat je het kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb er ook al wat klaar liggen. Maar of ik er aan toe kom leuk klusje om met de kleinkinderen te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te doen! Gelukkig hoeft het niet 'ingewikkeld', het gaat je vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen