Pagina's

dinsdag 22 juni 2021

Vervolg nieuwe hobby

 Zoals ik een aantal weken al schreef kreeg ik zin om stenen te kleuren / tekenen.

Er kwamen zoveel mooie stenen langs dat ik het toch wilde proberen. 

Op facebook Kei Tof zie je zoveel moois langskomen.

Ik heb wat stiften en verf gekocht. 

Een paar steentjes had ik nog wel liggen ook al zijn ze klein.

Dit zijn dan mijn 1e stenen die ik ga laat zwerven.

Het doel is:

Een glimlach op iemands gezicht te laten verschijnen bij het vinden.

Vind je een mooie steen van iemand?

Maak een foto ervan en plaats hem in de facebookgroep Kei Tof, wie weet vind je 

degene die de steen gemaakt heeft.

Je mag de steen die je hebt gevonden verplaatsen of meenemen naar

 huis om te bewaren.

Ik hoop dan ook dat wanneer ze gevonden worden, ik ze op een foto terug ga zien,

 maar daar is meestal weinig kans op hoorde ik.

Heel benieuwd waar ze heen zullen zwerven.

Leuk om te doen dus er gaan vast meer stenen volgen.



Lieve groet, Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook stenen hebt beschilderd. Ik heb in de vakantie mijn eerste steen gevonden en was er blij mee, heb 'm meegenomen om weer ergens achter te laten. Er stond wel een facebookadres op, maar ik heb zelf geen facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Mirjam die stenen, mooie hobby erbij weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om helemaal op te gaan in een nieuwe hobby! Het zou natuurlijk inderdaad leuk zijn als je je stenen terug zou zien op internet, maar alleen al de gedachte dat je even iemand blij maakt is ook fijn 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te doen en weer eens iets anders

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Maar het zal zijn zoals indertijd met de achterlatertjes waar ik ook aan meedeed, dat je zelden ziet waar ze naartoe gingen of een bedankje krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen